Επιχειρηματικά Κοινωνία

Δημιούργησε μια εταιρεία δισεκατομμυρίων κάνοντας… φίλους τους γείτονες.

TOLIA

Σύμφωνα με τελευταίες έρευνες οι περισσότεροι Αμερικανοί είναι αυτοί που έχουν μηδαμινές, σχεδόν ανύπαρκτες σχέσεις και επαφές με τους γειτόνους τους. Αυτο συμβαίνει λόγω των χαμηλών επιπέδων εμπιστοσύνης και ασφάλειας. Αυτό προσπάθησε με έναν ιδιαίτερο τρόπο να αλλάξει μια νέα εταιρία που καλείται «Nextdoor».

Το κοινωνικό δίκτυο nextdoor και ο Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής του Nirav Tolia προσπάθησε και κατάφερε να βάλει τέλος σε αυτή την τάση, συνδέοντας τους ανθρώπους με θέματα συμπεριλαμβανομένης της ασφάλειας, της εξεύρεσης μιας μπέιμπι σίτερ ή της πώλησης ενός μεταχειρισμένου καναπέ.

epixeirimatika2-juniorsclub

Μετά την υπόσχεση των τελευταίων δύο ετών για διεθνή επέκταση, το Nextdoor, το κοινωνικό δίκτυο για τους γείτονες, βάζει τα θεμέλια για «άνοιγμα» και στο εξωτερικό. Η εταιρεία αναμένεται να φέρει την υπηρεσία του κοινωνικού δικτύου στην Ολλανδία στις αρχές του 2016, σύμφωνα με το Business Insider.

Το «Nextdoor» έχει πλέον εγκριθεί από το 50% του συνόλου των γειτονιών των ΗΠΑ. Η εταιρεία είχε πάντα φιλοδοξίες να φέρει την υπηρεσία της στις γειτονιές σε όλο τον κόσμο», ανέφερε ο Nirav Tolia. «Είμαστε σε αναζήτηση διάφορων χωρών για την επέκταση και θα κάνουμε επίσημες ανακοινώσεις το 2016», τόνισε ακόμα.

epixeirimatika3-juniorsclub

Το κοινωνικό δίκτυο είχε υποσχεθεί μια υπερπόντια επέκταση.

Το 2013 το site θα κατευθυνόταν προς τον Καναδά, τη Νότια Αφρική και το Ηνωμένο Βασίλειο και το 2014 θα ακολουθούσαν η Βραζιλία και η Ιαπωνία. Η διεθνής επέκταση δεν υλοποιήθηκε κατά τα επόμενα δύο χρόνια, αλλά αυτό δεν φάνηκε να επιβραδύνει την προσέλκυση επενδυτών.

Η εταιρεία συγκέντρωσε από τις αγορές 110 εκατομμύρια δολάρια τον Μάρτιο του 2015, φτάνοντας την αποτίμηση του κοινωνικού δικτύου στα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια.