Δείτε ένα super set για δύναμη και όγκο στα πόδια! (video)

Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί ένα πλήρες πρόγραμμα ασκήσεων για πόδια.

Το πρόγραμμα αποτελέιται από 3 σούπερ σετ και μια άσκηση για γάμπες

  • Super set 1: καθίσματα με ένα βαρακι στα χέρια (30 δευτ.), ελβετική μπάλα (30 δευτ.)
  • Super set 2: μπροστινές προβολες (30 δευτ.) προβολές προς τα πίσω (30 δευτ.)
  • Super set 3: καθίσματα με βαράκια στα χέρια (30 δευτ.) ρουμάνικα dead lifts (30 δευτ.)
  • Γάμπες (30 δευτ. ανά πόδι)

Κάθε super set πρέπει να γίνει από 3 φορές με 30” ξεκούραση για να περάσετε στο επόμενο σετ.

]]>

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

Ίσως σας ενδιαφέρουν