Εκπαίδευση Προτεινόμενο

Η φιλόλογος του ΚάΠα απαντά στα ερωτήματα των υποψηφίων

screwy students-Kapalearn-juniorsclub

Καθημερινά είμαστε δίπλα στους υποψηφίους και στους γονείς τους, για οποιαδήποτε ερώτηση παρακαλώ να επικοινωνείτε μαζί μας, μέσω του info@juniorsclub.gr

Η Τρίτη 6 Ιουνίου 2017, ήταν η πρώτη μέρα των Πανελλαδικών εξετάσεων με τους μαθητές των Επαγγελματικών Λυκείων να εξετάζονται στο μάθημα της έκθεσης – Νεοελληνική γλώσσα. 

Το juniorsclub.gr σε συνεργασία με τα φροντιστήρια Μ.Ε. ΚάΠα, καθημερινά, για κάθε μάθημα, παρουσιάζουν τα Θέματα ΕΔΩ και αμέσως μετά οι Απαντήσεις σε κάθε ερώτημα και ο Σχολιασμός των θεμάτων. 

Πανελλαδικές 2017: Οι ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας – Έκθεσης για τους μαθητές των ΕΠΑΛ —> ΕΔΩ 

Κάνοντας πράξη αυτό το οποίο έχουμε δηλώσει, σε συνεργασία με τους έμπειρους καθηγητές του φροντιστηρίου Μ.Ε. ΚάΠα, η φιλόλογος Σαράντη Θεοδώρα, απάντησε στα ερωτήματα των υποψηφίων. 

Επιλέξαμε κάποια και σας τα παρουσιάζουμε, μαζί με τις απαντήσεις της φιλολόγου: 

1.Μήπως γνωρίζετε αν στο συνώνυμο σπουδαιότεροι αναγνωρίζουν ως σωστό το ανεκτίμητοι;
Απάντηση:Σχετικά με τη συνώνυμη λέξη του επιθέτου “σπουδαιότεροι”, οι καταλληλότερες επιλογές είναι επίθετα συγκριτικού βαθμού, που να αποδίδουν αντίστοιχο νόημα. Κατά τη γνώμη μας, λοιπόν, το επίθετο “ανεκτίμητοι” δεν ανταποκρίνεται στο συγκεκριμένο γλωσσικό πλαίσιο. Καλή συνέχεια στην προσπάθειά σας!
 
2.Στην απάντηση σας διάβασα :
B.4 α. Με την επιλογή του β’ ενικού προσώπου ο συγγραφέας προσδίδει διαλογικότητα, δραματικότητα, θεατρικότητα στο κείμενό του και στοχεύει στην πρόκληση των συναισθημάτων του δέκτη. Ο λόγος του γίνεται παραινετικός προς το παιδί του («μη πίνεις νερό ιδρωμένος») που επιθυμεί να το προβληματίσει για τις μετέπειτα επιλογές στη ζωή του. Τέλος, το ύφος καθίσταται οικείο, άμεσο και ζωντανό.
Εγώ έχω αναφερθεί μόνο στο ότι αποσκοπεί ο συγγραφέας να προκαλέσει το συναίσθημα στον αναγνώστη. Όσον αφορά τη στιγμή που απευθύνεται στο παιδί του («μη πίνεις νερό ιδρωμένος»), έγραψα ότι ο συγγραφέας αναφέρεται στις συνέπειες των πράξεων μας.. Πείτε μου είναι σωστό αυτό;
Απάντηση:Με τη χρήση του β’ ρηματικού προσώπου – πέραν αυτών που γράψατε – ο συγγραφέας στοχεύει σε όσα ενδεικτικά προτείναμε ως καταλληλότερη απάντηση. Αν έχετε αναφερθεί μόνο σε αυτά που γράφετε παραπάνω, τότε η απάντησή σας κρίνεται ελλιπής. Καλή συνέχεια! 
 
3. Στο Γ Θέμα εγώ δεν τα αναφέρω επιγραμματικά όπως εσείς.
Έχω όμως συμπεριλάβει τα περισσότερα από αυτά αλλά σε ένα ενιαίο κείμενο… αυτό πιάνεται;
Απάντηση:Η παραγωγή κειμένου έχει ενδεικτικά συνταχθεί με τη μορφή σχεδιαγράμματος στην πλατφόρμα του φροντιστηρίου μας. Το δικό σας κείμενο έπρεπε να δομηθεί ως ενιαίο κείμενο τηρώντας τα βασικά χαρακτηριστικά ενός άρθρου. Επομένως, πολύ σωστά πράξατε που εμπλουτίσατε τα επιχειρήματά σας και αιτιολογήσατε τις θέσεις σας. Καλή συνέχεια!

Τετάρτη 7 Ιουνίου 2017, πρώτη ημέρα Πανελλαδικών εξετάσεων για τους μαθητές των Γενικών Λυκείων να εξετάζονται στο μάθημα της έκθεσης – Νεοελληνική γλώσσα. 

Πανελλαδικές 2017: Οι ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας – Έκθεσης για τους μαθητές των ΓΕΛ —> ΕΔΩ 

1. Βάση του κειμένου και του θέματος όπου έπρεπε να αναπτύξω, το βασικό νόημα στο οποίο εστίασα είναι: ότι η επιστήμη βοηθά σε σύγχρονα προβλήματα στην παιδεία και στην υγεία και στην ηθική ότι ο επιστήμονας πρέπει να είναι αληθινός και πιστός στις αξίες της επιστήμης που υπηρετεί. Είναι σωστό;

Απάντηση:Σαν ιδέες είναι σωστές και απαντούν στα ζητούμενα. Βέβαια, στο δεύτερο ερώτημα απαιτείται μεγαλύτερη αναφορά. Καλά αποτελέσματα ! 

2.Να κάνω μια ερώτηση όσο αναφορά την έκθεση; Το εάν δεν δηλώνει και υπόθεση;

Απάντηση:Το εάν δηλώνει προϋπόθεση. Θα ληφθεί ως σωστή και η υπόθεση.