Άσκηση Προτεινόμενο

Personal Training – Calisthenics – Ασκήσεις αποκατάστασης – Yoga Stretching – Acrobatics: Super προσφορά από 95 ευρώ το εξάμηνο!

TRX-exercises-1

Personal Training, Calisthenics, ασκήσεις αποκατάστασης από τραυματισμούς, cardio, ατομικό πρόγραμμα απώλειας κιλών, Yoga Stretching, Μυϊκή ενδυνάμωση, γράμμωση,  Acrobatics – Ρυθμική ενλίκων, Prenatal για εκγύους – Pilates, Κινησιολογία – χοροέκφραση. 

95 ευρώ το εξάμηνο!!! 

Καραϊσκάκη 141 και Γεροκωστοπούλου, Πάτρα – τηλ: 6932011395

48355521_1447576198712278_5711856206423785472_n-e1546424291394

Σύμφωνα με τις προσωπικές σου ανάγκες, την καθημερινότητα σου, τη δουλειά που κάνεις και το στόχο που έχεις, διαλέγεις το πρόγραμμα που σου ταιριάζει με συνδυασμό προγραμμάτων ή ατομικά προγράμματα!  

Ενδυνάμωση, αερόβια, απώλεια βάρους, απόκτηση ισορροπίας, γράμμωση και όλα αυτά με ασκήσεις ειδικά προσαρμοσμένες στις ανάγκες του κάθε σωματότυπου.  

Super προσφορά  για ατομικό πρόγραμμα γυμναστικής 

TRX-exercises-1

1. Μάθε τι είναι το Calisthenics

Το σύστημα προπόνησης του calistehincs (ατομικό πρόγραμμα – personal training), περιλαμβάνει ασκήσεις που δεν απαιτούν βάρη αλλά χρησιμοποιείται το ίδιο το βάρος του σώματος για τη μυική ενδυνάμωση, καθώς και trx, σάκος του μποξ, μονόζυγα, δίζυγα, step, λάστιχα, μπάλες κ.α. 

Οι ασκήσεις αυτές δρουν με φυσικό τρόπο επιφ20171116_104701έροντας εντυπωσιακά αποτελέσματα στη σύμμετρο μυϊκή ανάπτυξη όλου του σώματος, αναπτύσσοντας παράλληλα: 

  • εξαιρετικές ικανότητες ισορροπίας
  • συντονισμού νευρομυϊκής συναρμογής και σωματικού ελέγχου.
  • αύξηση της λειτουργικής δύναμης και της οστικής μάζας,
  • ενδυνάμωση των καρδιακών μυών και του συνδετικού ιστού καθώς και
  • αύξηση του μεταβολισμού 
Και αυτά είναι μόνο μερικά από τα οφέλη της Kαλλισθενικής γυμναστικής. 

Οι πρώτες ασκήσεις που γίνονται μετά από ένα τραυματισμό, είναι ενδυνάμωσης και αποκατάστασης. Καλό θα είναι να αναφέρει κανείς τον όποιο τραυματισμό στον εκπαιδευτή και να βρίσκεται σε συνεννόηση με το γιατρό του.

20171116_103655-e1512408706238

Η προσφορά ισχύει μέχρι 15 Μαρτίου 2020

m9co4dG89wQiTrJrMc3LzN

Μάθε τι είναι οι Ασκήσεις αποκατάστασης

Η σωστή στάση του σώματος είναι πολύ σημαντική γιατί από αυτήν εξαρτάται η επιφόρτιση που δέχεται όλο το μυοσκελετικό μας σύστημα. Οι λάθος θέσεις και άρα οι λάθος επιφορτίσεις δημιουργούν πόνους και τραυματισμούς στο σώμα μας.

Η άσκηση είναι η αναγκαία μέθοδος για να αποκατασταθεί η φυσιολογική λειτουργία τόσο σε κάθε επώδυνο σύνδρομο στο μυοσκελιτικό μας σύστημα όσο και μετά από ένα τραυματισμό ή μια χειρουργική επέμβαση.

Οι ασκήσεις εντάσσονται σε ειδικό πρόγραμμα αποκατάστασης εφόσον ο ιατρός σας το έχει συστήσει.

Στη σχολή υπάρχει και ειδικός φυσιοθεραπευτής. 

skala-1

Μάθε για το cardio και το ατομικό πρόγραμμα απώλειας κιλών

Πώς θα σου φαινόταν αν άλλαζες την καρδιοαναπνευστική σου ρουτίνα και από μια ώρα «αγγαρείας» στο δρόμο ή στο διάδρομο να εκτελούσες μερικές συναρπαστικές ασκήσεις που δεν διαρκούν πάνω από μερικά δευτερόλεπτα η κάθε μία; Και μάλιστα, με διπλάσιο όφελος στην καύση θερμίδων;

Μια μελέτη από το Ερευνητικό Εργαστήριο Πολεμικής Αεροπορίας της Μεγάλης Βρετανίας έδειξε ότι η σκάλα ευκινησίας βοηθά να φτάσεις στο μέγιστο προσωπικό VO2max (η ποσότητα του οξυγόνου που μπορεί το σώμα σου να λαμβάνει και να χρησιμοποιεί κατά τη διάρκεια μιας δραστηριότητας), συν πολλαπλάσια οφέλη από το απλό τρέξιμο για την ευκινησία των ποδιών, αλλά και τη συγκέντρωση του εγκεφάλου.

Πολλές διαφορετικές ασκήσεις, ειδικά για τις δικές σου σωματικές ανάγκες και ικανές να σε κάνουν να φτάσεις στο στόχο σου! 

woman fitness pilates exercices isolated

Μάθε για τη Yoga – Stretching

Το μάθημα μέσα από διατατικες ασκήσεις αποσκοπεί στη μυϊκή ενδυνάμωση και στη βελτίωση της ευλυγισίας και της ευκαμψίας.

Συγχρόνως βοηθά στη σωστη στάση του σώματος! 

Είναι σημαντικό να διαταθούν όλες οι μυϊκές ομάδες και να μην εστιαστείτε λόγω συνήθειας σε κάποιες ομάδες μυών. Εκτός από τις γενικές διατάσεις που αφορούν ολόκληρο το σώμα, μην ξεχάσετε να διατείνεται πιο ειδικά τις μυϊκές ομάδες εκείνες που θα δεχτούν την προπονητική επιβάρυνση. Έτσι με αυτό τον τρόπο θα αποφύγετε τυχόν τραυματισμούς κατά την διάρκεια της προπόνησης.

6133M7j7XZL._SL1000_

Μάθε για τη Μυϊκή ενδυνάμωση

Η μυϊκή ενδυνάμωση περιλαμβάνει ένα σύνολο ασκήσεων που έχουν ως σκοπό την τόνωση των μυών του σώματος, έτσι ώστε ο οργανισμός να αντιστέκεται στις εξωτερικές επιβαρύνσεις ή να υπερνικά την κούραση με προσπάθεια καταβολής δύναμης μεγάλης διάρκειας.

Τα οφέλη της μυϊκής ενδυνάμωσης μπορούν να αποκτηθούν σε σύντομο χρονικό διάστημα (5-7 εβδομάδες), εφ’όσον η συχνότητασυμμετοχής στην άσκηση, η σειρά των ασκήσεων και οι επαναλήψεις της κάθε άσκησης καθοριστούν από τον Καθηγητή Φυσικής Αγωγής. Τα οφέλη είναι πολλαπλά και είναι τα παρακάτω:

1. αυξάνει την ικανότητα των μυών να ασκούν ή να δέχονται πιέσεις χωρίς να κουράζονται και να καταπονούν τις αρθρώσεις του σώματος,

2. αυξάνει τη δύναμη,

3. αυξάνει τη μυική μάζα του σώματος και μειώνεται το λίπος,

4. αυξάνει τις καύσεις του οργανισμού,

5. τονώνει τις μυικές ίνες,

6. βελτιώνει την μυοσκελετική κατάσταση του σώματος,

7. βελτιώνει άλλες ικανότητες του σώματος π.χ. ευλυγισία και ισορροπία,

8. βελτιώνει το αίσθημα ευεξίας.

Επίσης παρέχονται υπηρεσίες του κέντρου σε άτομα που το επιθυμούν κατ’ οίκον, κατ’ όπιν συνεννοήσεως με τον υπεύθυνο.

m9co4dG89wQiTrJrMc3LzN

Μάθε για τη Γράμμωση

Γράμμωση είναι οι γυμνασμένοι μύες του σώματος, χωρίς το λίπος να τους περιβάλλει.

Συστήνεται κυρίως αερόβια άσκηση για να μειωθεί το ποσοστό λίπους και να φαίνονται οι μύες σου.

Ακούμε συχνά την κλασική ατάκα «έκανα 500 κοιλιακούς σήμερα». Η αλήθεια όμως είναι, ότι και 1.000 κοιλιακούς την ημέρα να κάνουμε, εάν δεν κάνουμε αερόβια άσκηση, το μόνο που καταφέρνουμε είναι να καταπονούμε το μυοσκελετικό μας σύστημα.

Acro-yoga-800x480

Μάθε για τα Acrobatics και τη Ρυθμική ενηλίκων

Είναι το νέο trend στην εκγύμναση, που αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, ειδικά στις νεαρές ηλικίες.

Από τον πρώτο κιόλας μήνα θα ξεκινήσει η ενδυνάμωση σε όλο το σώμα, από τους κοιλιακούς, τους ραχιαίους και τα πόδια μέχρι και τα δάχτυλα των χεριών !! Ναι πραγματικά οι λαβές με τον καιρό δυναμώνουν πολύ.

fileΜε τη συνεχή εξάσκηση, την ένταση και τη ροή της κίνησης πάνω στο πανί, ανεβαίνουν οι καρδιακοί παλμοί, πράγμα που ανεβάζει την αερόβια αντοχή.

Η Ρυθμική Γυμναστική είναι ένα άθλημα που συνδυάζει το μπαλέτο και τον μοντέρνο χορό με την γυμναστική.

Είναι το σπόρ που εναρμονίζει γυμναστικές κινήσεις του σώματος σε συνχρονισμό με την μουσική

Μάθε για το Prenatal για εκγύους

Σε συνεργασία με την Μαία, Νικολέττα Καϊάφα, θα παραδίδονται ομαδικά ή ατομικά (personal) μαθήματα γυμναστικής 3ου τριμήνου και μαθήματα θηλασμού – φροντίδας μωρού, σε συνδυασμό ή διαχωρισμένα. 

Το πρόγραμμα Prenatal pilates, αποτελείται από ήπιες ασκήσεις που προάγουν την ευεξία, την γνωριμία, εξοικείωση και εμπιστοσύνη στο σώμα μας, για εγκύους που βρίσκονται σε οποιοδήποτε στάδιο της εγκυμοσύνης. 

Για τις γυναίκες που βρίσκονται στο τέλος του 3ου τριμήνου γίνονται ειδικές ασκήσεις εμπέδωσης που βοηθούν στην καλύτερη εξέλιξη του τοκετού!! 

working-out-pregnant-2-juniorsclub

Οι ευεργετικές ιδιότητες της άσκησης ποικίλλουν. Μερικές από αυτές είναι ότι

  • προάγεται και ενισχύεται η καλή φυσική κατάσταση,
  • η χαλάρωση,
  • η ισορροπία,
  • η ανακούφιση του πόνου της μέσης και της πλάτης.
  • Επίσης συμβάλλει στην πρόληψη του διαβήτη κύησης, της κατάθλιψης και στην αποτροπή υπερβολικής πρόσληψης βάρους.
  • Ενώ, από μελέτες έχει φανεί ότι μειώνεται η διάρκεια του τοκετού και οι πιθανότητες για καισαρική τομή!

working-out-pregnant-6-juniorsclub

Μάθε για την αυτοάμυνα RAPTOR KRAV MAGA 

Στη σχολή  Raptor Krav Maga by George Mimmis, αλλάζεις τη ζωή σου και τον τρόπο σκέψης σου. Μαθαίνεις να βλέπεις τον κίνδυνο και προλαβαίνεις την απειλή. Ενώ αυτό το είδος γυμναστικής, δημιουργεί το επιθυμητό αποτέλεσμα στο σώμα σου!

maketa-aristera-small-e1546422367631

«Όποιος συμμετάσχει στο δίωρο πρόγραμμα, το οποίο αποτελείται από μία ώρα Calisthenics και μία ώρα Krav Maga, ακολουθώντας το πρόγραμμα 3-4 φορές την εβδομάδα, εγγυώμαι προσωπικά ότι θα δει άμεσα αποτελέσματα στο σώμα του!» δηλώνει ο εκπαιδευτής αυτοάμυνας Raptor Krav Maga, Γιώργος Μιμμής. 

maketa-dexia-small-e1546422438858

Στη σχολή διδάσκεται αυτοάμυνα για άνδρες και γυναίκες Raptor krav maga 

Raptor KRAV MAGA by George Mimmis! Η αποτελεσματικότερη αυτοάμυνα διδάσκεται με κλειστά μάτια και στην Πάτρα!

boxing_wallpaper1360