Εκπαίδευση Προτεινόμενο

Πώς θα λειτουργήσουν από 1η Ιουνίου οι Παιδικοί και Βρεφονηπιακοί σταθμοί; 

παιδικός-σταθμος-1

Δευτέρα 1η Ιουνίου, τα παιδιά των παιδικών και βρεφονηπιακών σταθμών είναι κι αυτά έτοιμα να επιστρέψουν στις καθημερινές τους εκπαιδευτικές δραστηριότητες! 

Στη διαδικασία των νέων μέτρων και τα πολύ μικρά παιδιά.

Σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ ΔΕΝ μεταφέρουν από και προς το σπίτι παιχνίδια! Η συνήθεια κάποιων παιδιών να παίρνουν μαζί τους τα παιχνίδια από το σπίτι τους, δεν επιτρέπεται πλεόν

Οι γονείς δεν επιτρέπεται να μπαίνουν μέσα στους παιδικούς σταθμούς, αλλά αντίθετα θα πρέπει να παραδίδουν τα παιδιά στην είσοδο.

Έρευνα: Τα παιδιά που πηγαίνουν σε παιδικό σταθμό έχουν καλύτερη συμπεριφορά

Οι ειδικοί συστήνουν επίσης στους γονείς να θερμομετρούν τα παιδιά πριν την αναχώρησή τους από το σπίτι, ενώ απαγορεύεται σε παιδιά και τα μέλη του προσωπικού που εμφανίζουν πυρετό ή/και άλλα συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID-19 να προσέρχονται στο νηπιαγωγείο, τον παιδικό ή τον βρεφονηπιακό σταθμό.

Αντίστοιχα, όταν γονείς ή κηδεμόνες έχουν συμπτώματα λοίμωξης του αναπνευστικού ή/και πυρετό δεν θα επιτρέπεται να συνοδεύουν τα παιδιά.

Αγγλικά και Γυμναστική στο Νηπιαγωγείο: Πως θα είναι η εφαρμογή των επικείμενων αλλαγών σε παιδιά με ή χωρίς ΔΕΠ-Υ;

Μέσα στον παιδικό σταθμό τα παιδιά θα πρέπει να χωρίζονται σε μικρές ομάδες που αποτελούνται σταθερά από τα ίδια παιδιά και δεν αναμιγνύονται μεταξύ τους. Συστήνεται, επίσης, οι δραστηριότητες των τμημάτων να πραγματοποιούνται σε μία συγκεκριμένη αίθουσα για κάθε ομάδα παιδιών και με το ίδιο προσωπικό. Προτείνεται, η αποφυγή ή η τροποποίηση της χρήσης κοινόχρηστων χώρων όπως η τραπεζαρία. Τα γεύματα μπορούν να προσφέρονται στις αίθουσες ή, εάν δεν μπορούν να γίνουν οι απαιτούμενες χωροταξικές ρυθμίσεις, η τραπεζαρία να χρησιμοποιείται σε διαφορετικούς χρόνους για κάθε ομάδα παιδιών, ώστε να αποφευχθεί ο συγχρωτισμός ή/και η ανάμιξη παιδιών από διαφορετικές ομάδες.

Για όσους παιδικούς σταθμούς κοιμίζουν παιδιά ο ΕΟΔΥ ζητά:

- όργάνωση των χώρων ύπνου και ξεκούρασης των παιδιών κατά μικρές ομάδες σε διαφορετικές αίθουσες ή σε σαφώς διακριτούς χώρους μεγάλης αίθουσας με
διαχωριστικό και απόσταση 1,5 μέτρο μεταξύ των διακριτών χώρων.
- χρήση ατομικών κλινοσκεπασμάτων για κάθε παιδί
- τα κρεβάτια μπορούν να τοποθετούνται με διάταξη πόδια-κεφάλι, ώστε να απέχουν περισσότερο τα πρόσωπα των παιδιών.
- όσο είναι δυνατόν, το ίδιο μέλος του προσωπικού να φροντίζει την ίδια ομάδα παιδιών.

διαβάστε επίσης: 

ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ: 6 σημαντικές οδηγίες για το σχολείο σχετικά με τον COVID 19;

«Μαμά με έσπρωξε… -Σπρωξε και εσυ!»

Ο ρόλος του εκπαιδευτικού καθορίζει την πρόοδο των μαθητών και την μετέπειτα σταδιοδρομία τους!

Η σημασία του παιχνιδιού στη ζωή των παιδιών από τη νηπιαγωγό του juniorsclub.gr