Διατροφή

Τα 5 διατροφικά tips της Unicef για τα οικογενειακά γεύματα

imagesdatafiles153825

Με τον Covid-19 να έχει διαταράξει για τα καλά την καθημερινότητά μας, το #ΜένουμεΣπίτι είναι ο μόνος τρόπος για να παραμείνουν ασφαλής τα αγαπημένα μας πρόσωπα αλλά και εμείς. Μπορεί να ξεκίνησε σήμερα η σταδιακή άρση των μέτρων, όμως εξακολουθούμε να είμαστε σπίτι τις περισσότερες ώρες της ημέρας.

Πολλοί από εμάς, κάνουμε συχνές «επιδρομές» στο ψυγείο κι αν δεν γυμναζόμαστε τότε αυτό μπορεί να έχει μία μεγάλη επίπτωση στη ζυγαριά αλλά και τη φυσική μας κατάσταση.

Η Unicef δίνει τις δικές της συμβουλές για τα οικογενειακά γεύματα, προσφέροντας σε γονείς και παιδιά μερικές θρεπτικές λύσεις κατά τη διάρκεια της καραντίνας.

-Διατηρήστε την ημερήσια πρόσληψη φρούτων και λαχανικών. Φροντίστε να καταναλώνετε καθημερινά 5 μερίδες φρούτα και λαχανικά ώστε να παίρνετε φυτικές ίνες, θρεπτικά στοιχεία και πολλές βιταμίνες. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε σε σούπες και ζωμούς, ώστε να διαρκούν περισσότερο.

– Αν τα φρέσκα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα, επιλέξτε υγιεινά αποξηραμένα τρόφιμα ή και κονσέρβες- αρκεί αυτές να μην έχουν πολλά συντηρητικά.

– Συγκεντρώστε υγιεινά σνακ: Τα παιδιά αρέσκονται στις λιχουδιές και χρειάζονται αρκετά σνακ κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αντί λοιπόν για σνακ με αλάτι και γλυκαντικά, επιλέξτε πιο υγιεινές επιλογές, όπως τους ξηρούς καρπούς, το τυρί, το γιαούρτι, τα βραστά αυγά κ.λπ.

– Περιορίστε τα ιδιαιτέρως επεξεργασμένα τρόφιμα: Τέτοια είναι τα έτοιμα γεύματα, συσκευασμένα τρόφιμα και γλυκά και ό,τι περιέχει κορεσμένα λιπαρά και μεγάλες ποσότητες αλατιού και ζάχαρης.

– Μετατρέψτε σε διασκέδαση τη μαγειρική και την ώρα του φαγητού, ένα σημαντικό κομμάτι της οικογενειακής ρουτίνας, ενδυναμώνοντας έτσι τις σχέσεις σας.