Εκπαίδευση Προτεινόμενο

Θα πας 3η λυκείου; Αξιοποίησε το καλοκαίρι σωστά και κάνε…

summer-studying

…προετοιμασία για τις Πανελλήνιες 2017!

Το Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης ΚάΠα έχοντας πάντα βασικό μέλημα τη μετάδοση γνώσεων εκμεταλλεύεται τη διδακτική ώρα και μάλιστα την παρατείνει σε 53 λεπτά

Ο λόγος; Είναι κρίσιμο σημείο στη διαδικασία της μάθησης καθώς αποτελεί η βάση της. 

Οι καθηγητές στοχεύουν σε κάθε διδακτική ώρα να θέτουν ένα πλήθος από ερωτήσεις, οι οποίες θα προϋποθέτουν τη γνώση, την ικανότητα ερμηνείας και την εφαρμογή της νέας αποκτηθείσας γνώσης. Βέβαια, η επιτυχία εναπόκειται στον εκπαιδευτικό που με την έμπνευση, το ταλέντο του και την οργάνωσή του στέκεται πολύτιμος αρωγός σε αυτή τη διαδικασία.

Μέθοδοι Αξιολόγησης – Διαγωνίσματα Προσομοίωσης Εξετάσεων

 

Η λειτουργία της αξιολόγησης είναι πολύ σημαντική, καθώς ο σκοπός της είναι να ανατροφοδοτήσει το μαθητή και τον εκπαιδευτικό σε σχέση με την επιτυχία των στόχων της διδασκαλίας. 
summer-reading-1-juniorsclub
Γι’ αυτό κι τα Φροντιστήρια ΚάΠα δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στα επαναληπτικά διαγωνίσματα, τα οποία διεξάγονται κάθε Κυριακή πρωί. Οι μαθητές καλούνται να έχουν προετοιμάσει την ύλη τους από την αρχή της σχολικής χρονιάς, καθώς τα διαγωνίσματα είναι επαναληπτικά.
 
Οι μαθητές κάθε Πέμπτη ενημερώνονται για τη θέση που θα λάβουν την Κυριακή για να μη χάνουν πολύτιμο χρόνο την ημέρα της διεξαγωγής του διαγωνίσματος. Μόλις χτυπήσει το κουδούνι και τοποθετηθούν στις θέσεις τους οι μαθητές, εκεί βρίσκουν το τετράδιο τους με τα θέματα και ξεκινούν τη διαδικασία της γραπτής εξέτασης.
 
Οι ίδιοι οι καθηγητές τους βρίσκονται στο χώρο και επιτηρούν. Δέχονται να απαντήσουν σε πιθανές απορίες μόνο το πρώτο μισάωρο, έπειτα η διαδικασία βαίνει ομαλά. Ο δυνατός χρόνος αποχώρησης είναι μετά από δύο ώρες και η ολοκλήρωση της γραπτής δοκιμασίας είναι οι τρεις ώρες.
 
Μόλις παραδώσουν οι μαθητές τα τετράδια τους κρατάνε τα θέματα του διαγωνίσματος και λαμβάνουν από τον εισηγητή-καθηγητή τις αναλυτικές απαντήσεις του διαγωνίσματος. 

Με αυτό τον τρόπο, οι μαθητές την επερχόμενη εβδομάδα καλούνται να αξιολογήσουν τον εαυτό τους. Μέσα από αυτή τη διαδικασία οι μαθητές μαθαίνουν να γίνονται αντικειμενικοί κριτές του εαυτού τους και να αναπτύσσουν ικανότητες αξιολόγησης.

  Οι εκπαιδευτικοί μετά την αξιολόγηση των γραπτών αντλούν πληροφορίες για τα αδύνατα σημεία της διδασκαλίας τους, ώστε να μπορέσουν να τη βελτιώσουν. Ανατροφοδοτούν τους μαθητές με γραπτά σχόλια και με τη βαθμολογία του γραπτού. Επίσης, η παράδοση των διορθωμένων γραπτών στους μαθητές γίνεται από τους καθηγητές με προθεσμία ενός μήνα. 

Εκτός όμως από τα επαναληπτικά διαγωνίσματα οι καθηγητές κρατάνε όλες τις γραπτές δοκιμασίες (ολιγόλεπτες και ωριαίες) κάθε μαθητή στο βιβλίο ύλης, οι οποίες αποτυπώνουν την εξελικτική του πορεία μέσα στο χρόνο.