Άσκηση Προτεινόμενο

Τι είναι το Abs & Hips: Νέο πρόγραμμα εναλλακτικής γυμναστικής !!! Super τιμή !

271

Είναι η καλύτερη εποχή να ξεκινήσεις ένα πρόγραμμα εναλλακτικής γυμναστικής όπου θα σου φτιάχνει τη ψυχολογία και θα δεις σε γρήγορο χρονικό διάστημα απίστευτες αλλαγές στο σώμα σου!!! Για μανούλες με κιλά εγκυμοσύνης,

Σε έναν φωτεινό χώρο με θέα τη θάλασσα (Ηρώων Πολυτεχνείου 92, Πάτρα πληροφορίες: 6932011395), μπορείτε να συνδυάσετε ένα σούπερ πρόγραμμα!!! 

abs & hips και pilates Δευτέρα, Τετάρτη και Πέμπτη (σε 2 διαφορετικές ώρες για να ταιριάζει απόλυτα με το καθημερινό σας πρόγραμμα (πρωινά: 9:00 -10:00 και βραδινά 9:30 -10:30 μ.μ.) 

Calisthenics, από Δευτέρα – Παρασκευή  17:00- 18:00 ή  18:00-19:00 και Σάββατο 10:00 -11:00 

Μπορείτε να ακολουθήσετε και τα τρία εναλλακτικά προγράμματα για γρήγορα αποτέλεσμα – απώλεια βάρους – ενδυνάμωση, στη τιμή των 90 ευρώ (η προσφορά ισχύει από Ιούνιο – τέλος Σεπτεμβρίου 2018) 

Three women doing sit-ups on exercise balls in gym

 

DSC_3813_clipped_rev_1

Τι είναι το abs & hips

To abs & hips είναι ένα δυναμικό πρόγραμμα γυμναστικής που δίνει ιδιαίτερη έμφαση στις περιοχές συγκεκριμένων μυϊκών ομάδων, των κοιλιακών και των γλουτών. Αποτελεί ένα εναλλακτικό πρόγραμμα που αποσκοπεί στη καύση του  λίπους πιο τοπικά και στην μυϊκή ενδυνάμωση των αντίστοιχων μυϊκών ομάδων, ενώ παράλληλα βοηθά στην καλύτερη αιμάτωση των δύο αυτών περιοχών. Αναλυτικά επικεντρώνεται στους κοιλιακούς- ραχιαίους, σε ότι αφορά τα πάνω άκρα και στους γλουτούς, προσαγωγούς-απαγωγούς, τετρακέφαλους-δικέφαλους, μηριαίους για τα κάτω άκρα.

EP-303289991

Η δομή του μαθήματος στηρίζεται στα σετ και στις επαναλήψεις με στόχο την πιο γρήγορη ενεργοποίηση των μυών και την ενδυνάμωση  αυτών. Ακόμη, βασικό χαρακτηριστικό του προγράμματος είναι η ταχύτητα των επαναλήψεων η οποία αυξάνεται σταδιακά, διατηρώντας πάντα την σωστή τεχνική εκτέλεσης των ασκήσεων για την καύση του λίπους. Κανόνας στο συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι τα διαλείμματα μεταξύ των σετ και οι ασκήσεις χαλάρωσης για την εκάστοτε μυϊκή ομάδα που μόλις δουλεύτηκε ή για τα πιο προχωρημένα επίπεδα το skipping (επιτόπια άλματα ή βάδην). Αποτέλεσμα και ζητούμενο αυτού είναι η αύξηση της καρδιακής συχνότητας που δίνει αερόβια μορφή στην άσκηση και συντελεί στην ταχύτερη καύση του λίπους τοπικά και κατά επέκταση στην βελτίωση της φυσικής κατάστασης και στην εύρυθμη λειτουργία του καρδιαγγειακού συστήματος.

Το abs n hips είναι κατάλληλο για όλα τα επίπεδα και όλες τις ηλικίες και για εσάς που επιθυμείτε να δώσετε έμφαση στην περιοχή των γλουτών και των κοιλιακών. Το μυστικό είναι να επιμείνετε στην ασκήσεις χωρίς να εγκαταλείψετε και το σίγουρο είναι ότι θα δείτε αποτελέσματα από το πρώτα κιόλας μαθήματα.

Γιατί καίω ευκολότερα θερμίδες?

Βασικό πλεονέκτημα του συγκεκριμένου προγράμματος, πέρα από την έντονη μυϊκή ενδυνάμωση είναι η γρήγορη καύση θερμίδων. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω των συνεχών εναλλαγών στην άσκηση, και των διαλειμμάτων που μεσολαβούν. Οι ειδικοί αναφέρουν ότι σε ένα 30 λεπτό μάθημα μπορεί να κάψει ο αθλούμενος μέχρι και 300 θερμίδες! Η συμβολή του προγράμματος στη καύση του λίπους είναι τόσο σημαντική που το άτομο καίει θερμίδες ακόμα και όταν βρίσκεται σε κατάσταση ηρεμίας.

Σε ένα μάθημα fat burning δεν θα χάσετε ποτέ το ενδιαφέρον σας, καθώς χρησιμοποιείται ποικιλία ασκήσεων που κρατά το ενδιαφέρον του ασκούμενου στα ύψη, με αποτέλεσμα να μην εγκαταλείψει γρήγορα την άσκηση. Το fat burning είναι ιδανικό για όσους θέλουν να κάψουν το λίπος και για αυτούς που θέλουν να εκτονωθούν. Είναι ένα πρόγραμμα που μπορούν να το ακολουθήσουν ακόμα και οι πιο αρχάριοι καθώς τα συχνά διαλείμματα βοηθούν το σώμα να αποθεραπεύεται. Ένας αρχάριος ασκούμενος μπορεί να πάρει τον χρόνο του και να ακολουθεί με πιο αργούς ρυθμούς, έχοντας αντίστοιχα αποτελέσματα. Ωστόσο λόγω της έντονης φύσης του προγράμματος δεν ενδείκνυται για εγκύους και άτομα με καρδιακά προβλήματα.

Μη χάνεις χρόνο! Ξεκίνα σήμερα Fat burning και άρχισε να βλέπεις από το πρώτα κιόλας μαθήματα αποτελέσματα. 

Pilates-poster1