Εκπαίδευση

Υπουργός Παιδείας: Αναπροσαρμογές στο ωρολόγιο πρόγραμμα για την ένταξη των νέων Θεματικών Ενοτήτων

58700_11_0

Περιορισμένες αναπροσαρμογές στο ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και Γυμνασίου προανήγγειλε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, προκειμένου να ενταχθούν οι νέες Θεματικές Ενότητες μιλώντας στην εκπομπή «Αθήνα Σήμερα».

Ειδικότερα,  η υπουργός δήλωσε:

  • Εισάγουμε μια καινοτομία που λέει ότι: “Αποστολή του σχολείου δεν είναι μόνο να μάθει γράμματα, αλλά και να βγάλει στην κοινωνία πιο σφαιρικά διαμορφωμένους πολίτες. Πολίτες που θα ξέρουν να συμπεριφέρονται, να δραστηριοποιούνται περισσότερο.
  • Μιλάμε για εισαγωγή στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα.Τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθεί για το πώς θα γίνει αυτό και για το ποιοι θα τα διδάσκουν.
  • Θα γίνονται κάποιες μικρές αναπροσαρμογές στο πρόγραμμα. Θεματικές που ξεκινούν από το νηπιαγωγείο μέχρι και το Γυμνάσιο.

Έρχονται νέα Προγράμματα Σπουδών

Για τα νέα Προγράμματα Σπουδών η υπουργός Παιδείας τόνισε πως :

  • Τα νέα προγράμματα θα πραγματοποιηθούν σε συνεργασία με τον Ινστιτούτο εκπαιδευτικής πολιτικής για όλα τα μαθήματα.
  • Δηλαδή νέα βιβλία και νέα προγράμματα σπουδών για όλα τα μαθήματα από το νηπιαγωγείο μέχρι το Λύκειο.
  • Είναι κάτι χρονοβόρο που όμως έχει ήδη δρομολογηθεί.

Η πρόληψη και ο ρόλος του εκπαιδευτικού κλειδί για την αντιμετώπιση του bullying

Η πρόληψη και ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι το κλειδί για την αντιμετώπιση του bullying σημείωσε η Νίκη Κεραμέως και υπογράμμισε τα εξής:
Έχουμε ήδη ξεκινήσει την προετοιμασία των νέων θεματικών, που μπαίνουν στο σχολείο αυτό το Σεπτέμβριο.
Οι νέες θεματικές στοχεύουν στο να δίνει το σχολείο μία πιο σφαιρική διαπαιδαγώγηση στα παιδιά.
Να ετοιμάζει τα παιδιά να βγουν στην κοινωνία ως ενεργοί πολίτες.
Νέες θεματικές όπως ο εθελοντισμός, σεξουαλική αγωγή, πρόληψη και προφύλαξη από φυσικές καταστροφές, σεβασμό στον άλλων, στην διαφορετικότερα.
Ξεκινούν πιλοτικά από τον Σεπτέμβριο.

Για τον δάσκαλο εμπιστοσύνης η υπουργός Παιδείας είπε τα εξής:

Σκοπός είναι να θεσμοθετηθεί ο θεσμός του δάσκαλου-καθηγητή εμπιστοσύνης, στον οποίο τα παιδιά θα μπορούν να μιλούν πιο εύκολα. Να ανοίγονται.Η δουλειά του δεν είναι να είναι ψυχολόγος, θα παραπέμπει αμέσως στους αρμόδιους λειτουργούς αν διαπιστώσει το οτιδήποτε. Θα είναι δάσκαλος-καθηγητής μεταξύ των διδασκόντων. Στόχος είναι να μπορούν τα παιδιά να μιλούν πιο εύκολα.